RSS

Rada k nezaplacení

13 Aug

Před pěti lety jsme se s manželem odstěhovali do malého domu kousek od Brna. Začali jsme s rekonstrukcí a stále jsme se setkávali s ucpaným odpadem. Prach, vodní kámen, chlupy našeho čtyřnohého mazlíčka, vlasy, hadry, vložky, zbytky jídel, vodní kámen a s dalšími usazenými nečistotami jsme bojovali každý týden. Namáhavá manipulace se zvonem už nebyla účinná a byla příliš namáhavá. Rozhodla jsem se vyzkoušet staré rady. Sypala jsem do umyvadla kypřící prášek, který jsem zalévala octem, odpad jsem se snažila uvolnit drátem nebo podobnými předměty, také jsem vyzkoušela celou řadu přípravků, ale nic nemělo dlouhodobější efekt a odpad se ucpával více a více. Se svým problémem jsem se svěřila kamarádce, která testuje čistící prostředky. Poradila mi přípravek Stura Facile. Přípravek mě z počátku překvapil velice nízkou cenou. Přečetla jsem si návod a přípravek Stura Facile nalila do ucpaného odpadu. Během pár minut se odpad uvolnil bez jakékoliv námahy. Stura Facile je maximálně účinný čistič odpadů a zaručuje stoprocentní výsledek.

Neflekstura facile

Od doby co se nám narodil Tadeáš, neustále jen peru. To zná každá maminka. Po dobré zkušenosti, jsem i tady vsadila na radu kamarádky. Na skvrny od trávy, hlíny, čokolády, krve, přesnídávek a další odolné skvrny je nejlepší Neflek. Přítomnost enzymů a speciálně vroubkované víčko pomohou pracímu prostředku proniknout hluboko do látky a odstranit nečistoty. Neflek se používá před praním a je jej možné použít na bílé, ale i barevné prádlo. Aby jste Vašemu prádlu vrátili sněhově bílou barvu použijte Smacchio Tutto. Bělící přípravek Smacchio Tutto účinkuje již při nízké teplotě a nepoškozuje vlákna oblečení. Čistící prostředky jsou od značky Madel. Tuhle značku po výborné zkušenosti už nevyměním za jinou.

 

Zdroje:

http://www.drogerie.cz/na-wc-a-odpady-stura-facile-1000-ml

http://www.drogerie.cz/odstranovace-skvrn-neflek-smacchio-tutto-500-ml

 
Napsat komentář

Posted by on Srpen 13, 2013 in Hlavní

 

Napsat komentář

 
